onsdag 9 juni 2010


Idag är sista dagen här, imorgon är det dags för Stockholm igen.
Jag oroar mig för vädret om min kommande knytis på lördag.

Men ikväll ska jag inte tänka på sådant, ikväll ska jag tänka på min familj och på den stundande födelsedagsmiddagen vi ska ha. Jag går dit i min transparenta favorittop som jag faktiskt glömt, och mitt nya somriga nagellack.

Förresten, filmtips: Min mamma lär blivit förvånad när hon kom hem igår kväll med mig och min syster i soffan, hulkandes och kvidande, kippandes efter andan utav gråt. Vi såg Soraya M, som helt klart är den starkaste film jag sett på år. Se den!

Puss på er alla!
(och tack så mycket för alla gratulationer i måndags, blev väldigt rörd)

1 kommentar:

  1. ah vilken sot bild pa dig!!

    Hoppas du kan komma till Milano snart. Har har vi supervader :)

    Stor kram till dig!

    SvaraRadera