tisdag 1 juni 2010

08.59


I fredags då.
Neda och jag drack Chai-Latte och hade mysiga samtal i Kungshallen, Linda kunde inte följa med eftersom hon fick panikkolla på första filmen som hon inte sett tidigare. Efter ett tag bestämde vi oss för att gå och titta på alla snygga fashionistas som samlats på bion istället. Korta kjolar, fantastiska färger och skyhöga klackar, uppklädda till tänderna för att...se film. Vi kände oss plötsligt väldigt oglammiga. Linda kommer med andan i halsen och säger att är denna filmen också 2 ½ timme så dör hon. Och det är den.
Och den var, precis som jag trodde, helt otroligt fantastiskt bra. Det tror jag nog att sällskapet med tyckte. Kanske inte helt otroligt fantastiskt bra, men bra i alla fall.
Ganska intressant sällskap med, Linda kämpade hela filmen med att inte somna, och Neda slog sig för munnen och skrek nej nej nej NEJ NEJ NEEEEEEEEEEEEJ, ungefär 15 gånger. Inlevelseförmåga! Henne tar jag alltså inte med på en skräckis.

Denna veckan är hektisk, sedan åker jag till Växjö på torsdags kväll.
Mini tar studenten på måndag. STUDENTEN.
Det känns ju som igår jag tog studenten. Eller nej, det gör det verkligen inte.
Det känns som....5 år sedan.

1 kommentar:

  1. Haha den var sa bra! Vi gick 5 tjejer och sag den i Sondags, nar X kysste X (vill inte skriva namn for den som inte sett den) skrek en tjej i publiken "NOOOOOOO" och alla borjade gapflabba!

    SvaraRadera