fredag 12 oktober 2012



Saker jag gör istället för att plugga:

1. Youtubar Radio 1 covers (och älskar när man hittar covers som är bättre än originalet, som ovan)
2. Organiserar min garderob 
3. Letar efter roliga recept på internet som jag ändå aldrig kommer att göra
4. Läser bloggar. Såklart
5. Går långa promenader, som egentligen varit tänkt som paus mellan pluggandet. Antar att det inte räknas när man ändå inte pluggar
6. Kollar på olika dokumentärer på svtplay
7. Stirrar rakt framför mig

Nej allvarligt talat. Detta ska bli en produktiv dag. Nu får jag inte en enda pluggpaus förrän Yogan klockan 12, och därefter intensivt plugg fram tills jag får ta fredagskväll.
Då tar jag med en flaska vin och åker till Solna, där min fina vän bjuder mig på middag!

1 kommentar:

  1. Hej finis!
    tack snälla för dina kommentarer.. har hört mycket om mando, men tror inte det där med att väga maten passar mig. Blir så lätt en besatthet. Men skönt att det hjälpt dig! Mår du helt bra idag? Stroooong :)

    kram

    SvaraRadera