onsdag 3 oktober 2012


Heeeeeeej!

Efter mitt "lilla" blogguppehåll (på 1 & 1/2 år) är det dags igen. 
Eftersom jag tänkte börja med en "respektabel" bild (eftersom utseende såklart säger allt) men insåg att den blev väldigt anonym, så lägger jag in lite extrakuriosa nedan. Om ni glömt menar jag.

namn: Hanna

ålder: 315 månader och några dar. (Eller 26 om man ska vara petig).
civilstatus: UPPTAGEN!!
yrke: studerande, Inköpare soon to be.
bor: På åsen i vår (eller okej, min killes) älskade lägis
hur skulle folk beskriva dig: Glad...........rolig........ och en smula neurotisk heheheHEHEH.
bakgrundsinfo: Växt upp som mellanbarn i liten stad i Småland. Flyttade ihop med fd kille i gymnasiet, jobbade konstant när jag inte pluggade för att "få'et att gå ihop", gjorde (obligatoriska) hitta-mig-själv-resan i Asien, breakade med killen och flyttade till London för några tänkta månader men blev kvar till två år senare då jag landade i Stockholm, blev kär och flytta ihop med stans snyggaste kille, jobbade som inköpsassistent och med märkesdistribution tills jag i somras gav upp det "rika" livet för skolböckerna. Och nu är vi här.
komplex? Är komplex, ja. 
bästa tv-program: Efterlyst!! Synd bara att man ska bli så påverkad av det, sitta och snegla på människan bredvid en på tåget, har hen inte en kniv i fickan ändå? Varför tittar hen så konstigt? I alla fall, sedan älskar jag allt kärlekstrams som Bonde Söker Fru, Ensam Mamma Söker. Gärna så mycket sommar, dansbandslåtar och Foppatofflor som möjligt. Och allt med Filip & Fredrik. Och dokumentärer, alla Dox dokumentärer är ju fantastiska. Och IDOL (Rip)!! Och Dexter, herregud. Kanske skulle svarat på vad jag inte gillar istället, skulle uppenbarligen gå snabbare. Jag gillar INTE Project Runway och Top Model. Så sinnessjukt tråkigt.
övriga intressen: yoga och matlagning typ. Och vin. Yoga började jag med i ett desperat försök efter något som stillar min stresshjärna, och kanske "hitta mig själv" på köpet. Stillar iaf min stresshjärna så jag fastnade snabbt.
talang: Åh vill så gärna säga något coolt här, har funderat i evigheter och det enda jag kommer upp med är att sjunga Lilla Snigel med stängd mun. Är i och för sig JÄVLIGT bra på det. Men okejrå, improvisationsmatlagning också. Och att läsa folk. 
vad har du för ”stil”: Rave-"stil". Technobrallor och uttänjda öronsnibbar. 
Kommer blogga om: Inget intressant i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar