tisdag 16 oktober 2012


I lördags hade P & L inflyttningsfest i deras fina lägenhet på Gärdet, och eftersom jag varit sugen på att testa att baka syltkakor sedan favvoprogramet Hela Sverige Bakar (låter sjukt tråkigt men är SÅ BRA!) så passade jag på att kombinera det med en inflyttningspresent.

Lyckas alltid göra misstaget att köpa något jag själv gått och tittat på och längtat efter i present till någon annan, denna gång denna fantastiska glas-skål från Åhlens. Övervägde under några svaga minuter att stanna hemma i soffan med glas-skålen på magen och smaskande på de där småkakorna hela kvällen. Men det gjorde jag såklart inte.

I övrigt har jag haft en dålig förmiddag och en betydligt bättre eftermiddag hos en liten ivrig tvååring som ska leka alla lekar på en och samma gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar