fredag 19 oktober 2012







Idag smattrar regnet mot fönsterrutorna och då längtar jag extra mycket tillbaks till det här.
Det motverkade jag genom att köpa julmust (!) efter yogan idag. Jag vet, egentligen jätteförbjudet men som sann julälskare så har jag låtit mig sluta ha krav på att inget julaktigt får slinka igenom före första december (under december hinner man ju ändå inte komma i stämning). Och det är ju inte så att jag lyssnar på julmusik eller bakar lussekatter...... eller? :)

Nej. 
HELG i alla fall, äntligen. Jag vaknade med huvudvärk efter ett glas vin för mycket med mina fina klassisar igår. Hets-skrev klart en rapport för inlämning, promenerade ner till Telefonplan för fredagsyogan, och nu sitter jag här. Med ett ton boksidor Logistik att läsa.
Efter klockan 18, då får jag ta helg. Läääängtaaarrrrr....

Vad hittar ni på i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar