lördag 22 maj 2010



Väldigt fin (och nykter) gårdagskväll på Trädgården, jag förstår hypen. För oj vad det charmade mig. Man gick mest runt och mådde bra, sippade tranbärsjuice, sprang in i gamla godingar, gungade med till bra musik. Vid halv 12 snåret tappade jag bort vänner, så jag bestämde mig för att åka hem och dricka kokos-té.

Idag har Neda och jag legat på en filt i vitabergsparken hela dagen. Ätit vindruvor och läst tidningar. Lättat hjärtan och pratat skit. Jag vill så gärna ha en maxiklänning, Neda vill så gärna ha ett fast förhållande. Justin kom förbi och underhöll oss med sitt teatraliska sätt att berätta historier. Underbara lördag.

Ordna mat, duscha, fixa mig, hitta outfit, bestämma mig för ett kvälls-alternativ och hålla mig vid det.
Fast först ett till avsnitt av min nya drog, Unga Mödrar Danmark på Kanal5.
Det har helt stigit mig åt huvudet. Jag till och med tänker på danska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar