fredag 28 maj 2010

08.43


KUL att jag efter ett halvår med tjat om att jag vill ha en webcam inser att det finns en inbyggd.
Eller det är inte ens jag som inser, utan Linda som påpekar.

Ikväll är det äntligen äntligen äntligen dags för mig att bli carried away.
Sex & The City. Jag vet att jag kommer älska den hur cheesy den än är, hur många förutsägbara oneliners de än drar till med och hur för långt allting egentligen gått.
Jag kommer leva mig in i, skratta, gråta, bli hjärtekrossad och själaglad. Jag ÄLSKAR det gänget.

Puss på er, och ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. vi fick inte biljetter... ska bli skoj att hora vad du tyckte om filmen, den fick ju inte sa bra kritik :S jag far se den i italien sen, pa italienska, ush.

    Buona notte bella (god natt snygging)
    xoxo

    SvaraRadera