fredag 5 mars 2010



Prövar lyckan i Stockholm eller hur säger man? Blev kanske inte helt som jag tänkt mig, än. Tid, jag vet.

Fredag imorgon, redan, och jag tror att den här helgen blir riktigt riktigt bra!
Jag ska nämligen INTE bli kalasfull, tappa bort min plånbok, spärra alla kort och sedan få tillbaks den igen.
Fick åtminstone några fribiljetter som plåster på såren.
Nej nu lämnar jag sakerna hemma.



Det är väldigt väldigt kallt.

Jag tröttnar på att halka fram överallt, saknar promenader istället tar man tunnelbana mellan medborgarplatsen och slussen för att slippa frysa.

Sover med persienner uppdragna och vaknar av sol, som känns som vår. Knallar mot tunnelbanan och visst värmer den lite lite? jag tror det.

Sverige är grymt på sommaren!


Tidigt yogaklass imorgon innan jobbet, vad gör jag fortfarande uppe?


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar