söndag 14 mars 2010




Det här kan nog vara min bästa helg sedan jag flyttade tillbaks till Sverige.

Har insett att jag har en enorm tur som får morgonsol rakt in genom fönstret.
Vaknade tidigt tidigt men stannade kvar i lakanen länge, ville inte, BEHÖVDE inte gå upp. Promenixade genom Hägersten över Liljeholmsbron upp för Hornsgatan till Södermalm. Gick till Zara och inhandlade det vackraste stycke tyg de lyckats göra, äntligen i min storlek.
(Bilden ger verkligen inte färgen rättvisa, och man ser inte hur fantastiskt tyget ser ut, känns mot huden, faller snyggt)

Sedan satt jag och Agnes och trängdes med flera kaffedrickande människor på trappen till Dramaten, åt lunch med Marie på Le Creme och sedan till gymet.
¨
I omklädningsrummet, fiskar upp mobilen i fickan, 1 meddelande blinkar på skärmen.
"Wipe Out och morotskaka kl 8 :D".


Såhär vill jag att alla mina söndagar ser ut.


1 kommentar: