söndag 12 september 2010

Jag har inte uppdaterat på ett tag. Mest för att jag faktiskt inte har något att skriva. Eller jo, det har jag ju, men det blir liksom aldrig av. Så nu skriver jag varje tänkt inlägg i snabbversion. Typ såhär: Jag har träffat nya människor, fina människor. Jag har inhandlat en gryningslampa, nu vaknar jag till sol hela vintern. Jag åker till London om några veckor, en tanke som gör mig lika lycklig varje gång. Jag har varit på bio och druckit gott vin. Jag är med i spelet igen och jag får lägga någonting bakom mig på riktigt. Det har börjat bli höst och jag har tänt ljus och haft på mig halsduk. Jag har förvånats över människor, och förundrats över människor. Jag längtar efter mina gamla vänner, jag imponeras över de nya jag träffar. Jag har skrattat högt och ärligt, och varit ledsen. På två veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar