söndag 26 september 2010

Idag har jag en hemskt huvudvärk. Det är resultatet av en fantastisk lördagsnatt, där jag blev matad med vin av min fina Londonvän som var hemma och sa hej. Jag ligger i sängen, fortfarande med gårkvällens smink och väljer om jag ska gå upp och ut eller om jag ska ligga kvar och dö. Får tänka lite till. Så har jag pratat med min fina vän som blir bjuden på fika i Småland och det finns ingenstans jag hellre hade velat vara idag. Träffa vänner, promenera med mamma, mysa med té och mackor i soffan på Galtövägen, eller kanske i lillebrors nya lägenhet. Jag är verkligen helt slut. Familjebesök en hel vecka är underbart, men åh så ansträngande. Nu har jag tänkt klart och vill nog inte ligga kvar här. Tänker ta en dusch, en huvudvärkstablett och några drag med rött läppstift, för att det är söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar