söndag 8 augusti 2010


Jag är helt slut.
Fantastisk helg! Har nog aldrig dansat arslet av mig så mycket som jag gjort den här helgen. Eller pratat så mycket engelska sedan jag kom tillbaks från London.
Igår gavs jag bort som mänsklig födelsedagspresent, med rosett och allt. Det kan låta en aning oanständigt, men det var det såklart inte.
Idag handlade jag massvis med mat på vägen hem, satte på nostalgisk musik som Eldkvarn och Winnerbäck i bakgrunden och lagade lunchlådor. Linssoppa och fyllda auberginer. Nu dricker jag chai-te och äter varma kanelpäron. Ser en skitdålig Beckfilm med så mycket ljud-fördröjning att den känns dubbad. Jag har inga planer. Så jävla skönt.

1 kommentar:

  1. Vad ar det for nagot pa bilden? Ser ju jattegott ut!!

    Hoppas du mar bra och ar lycklig tjejen! Min inbjuden ner till Milano star fortfarande oppen nar du vill!

    Stor kram!

    SvaraRadera